عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 15 شهريور 1397
بازدید : 510
نویسنده : admin

امروزه کاشی و سرامیک به یکی از مهم ترین مصالح ساختمانی تبدیل شده است. هم برای تمیزی و بهداشت ساختمان ها اهمیت دارد و هم به زیبایی ساختمان کمک می کند. به خصوص اینکه در سال های اخیر، استفاده از سرامیک علاوه بر سرویس بهداشتی و آشپزخانه به عنوان کف پوش سالن پذیرایی و سایر اتاق ها هم رایج شده است. انتخاب کف پوش حمام نقش مهمی در تعیین حالت کلی دکوراسیون حمام دارد . در این مقاله ایده هایی برای انتخاب مناسب تر این کف پوش ارائه می گردد . کاشی های مورد استفاده در کف حمام در انواع کیفیت و رنگ و سایز و طرح و بافت و شکل وجود دارند و تنوع انتخاب را زیاد می نمایند . بهتر است کف پوش حمام از جنس سرامیک باشد زیرا هم بادوام تر است ، هم تمیز کردن آن راحت است ، هم نسبت به رطوبت حساس نیست و در موقع خیس شدن چندان لیز نمی باشد. حتما توجه داشته باشید سرامیک انتخابی برای حمام از نوع لیز نباشد . ممکن است خرید سرامیک های بدون لعاب ارزان تر باشند اما دقت کنید که این سرامیک ها سریع کثیف شده و به مراقبت زیادی نیاز دارند. لعاب ها مواد معدنی و سیلیسی هستند که به صورت یک لایه شیشه ای مانند در سطح خارجی سرامیک قرار می گیرند و البته یکی از دلایل لیزخوردن آدم ها و اشیا روی سرامیک همین لعاب است. لعاب ها انواع مختلفی دارند که به صورت مات یا براق دیده می شوند. هنگام خرید سرامیک برای کف باید دقت داشت که لعاب برق شیشه ای نداشته باشد چرا که سطح سرامیک را به شدت لیز می کند و احتمال سر خوردن در این شرایط زیاد خواهد بود. پس سرامیک های مات انتخاب بهتری برای کسانی است که نگران سرخوردن خودشان یا فرش هایشان روی سرامیک هستند. ابعاد سرامیک برای کف پوش باید هنگام انتخاب سرامیک اندازه آن را با مکان مورد نظر تطبیق داد. مثلا کف سرویس های بهداشتی باید اندازه کاشی را طوری انتخاب کرد تا بتوان شیبی مناسب برای تخلیه آب به درون کف شور به دست آورد

تفاوت کاشی و سرامیک

سرامیک به جز کف برای دیوار و بدنه نیز قابل استفاده است اما کاشی فقط برای بدنه و دیوار است دلیل آن نیز این است که کاشی بدنه و دیوار دو برابر پخته شده و لعابکاری می شود و نرم تر و بسیار لغزنده تر از کاشی کف است. پس استفاده از آن برای کف چندان هوشمندانه نیست

بورس کاشی و سرامیک

بورس کاشی و سرامیک مرکز تهران خیابان شیراز میباشد. شاید برایتان سوال پیش آمده باشد بورس کاشی و سرامیک لوکس تهران کجاست ؟ تهران، بزرگراه کردستان به سمت جنوب، خیابان شیراز جنوبی؛ اینجا آدرس دقیق یکی از مراکز بورس کاشی و سرامیک ایران و سایر وسایل ساختمانی است. مرکزی که مشتریانش از همه نقاط ایران هستند و به نوعی بورسی ملی برای محصولاتی از این دست محسوب می شود.

بورس کاشی و سرامیک جنوب تهران خیابان زمزم میباشد که در منطقه جنوب تهران ، خیابان شهید غلامرضایی (مشهور به خیابان زمزم) بازار بورس کاشی و سرامیک کارهای عمرانی را مشاهده میکنید که شاید بارزترین ویژگی کاسبان این محل رفتار خوب و نزدیکی انباره به دفتر های فروش است میباشد. عدم طرح ترافیکی وجود

بورس کاشی و سرامیک غرب تهران خیابان کاشانی میباشد.وقتی شما وارد خیابان کاشانی می شوید از همان ابتدای خیابان مغازه های فروش کاشانی و سرامیک را در کنار یکدیگر در دو طرف خیابان مشاهده می نمایید.

 


تاریخ : چهار شنبه 14 شهريور 1397
بازدید : 182
نویسنده : admin
از آن‌جا که در سال‌های اخیر شاهد توجه دقیق و روز افزون مسئولین نظام آموزش و پرورش به نگارش برنامه سالانه و تقویم اجرایی هستیم در همین راستا سایت بانک فایل پژوهشی معلمان اقدام به تهیه صدها نمونه برنامه سالانه برگزیده کشوری در همین راستا جهت استفاده مدیران عزیز و معاونین گرامی نموده است.

همان‌طور که شاهدیم در سال‌های اخیر نگارش برنامه سالانه  مدارس توسط مدیر و معاونین از اهمیت خاصی برخوردار شده است و مسئولین آموزش و پرورش هر ساله در تلاش‌اند که این موضوع را مهمتر جلوه داده و مدیران و سایر کادر آموزشی و تربیتی مدرسه را مجاب نمایند که به نگارش برنامه سالانه و تقویم اجرایی بر اساس طرح‌های ارسالی از آموزش و پرورش نمایند. چرا که نگارش یک برنامه سالانه قوی به همراه تقویم اجرایی آموزشی و پرورشی مستلزم رعایت نکاتی است که شامل بخشنامه‌های ارسالی از وزارتخانه آموزش و پرورش می‌شود.

می‌توان گفت مدیران پژوهشگر و معاونینی که در تلاش‌اند که مشکلات و معضلات آموزشی و تربیتی خود را به کمک نگارش یک برنامه سالانه و تقویم اجرایی قوی حل کرده و به چشم اندازهای درسی و تربیتی مدرسه در حل چالش‌های پیش رویشان کمک کنند می‌بایست این نکته را در نظر داشته باشند که یک برنامه‌ریزی صحیح نیازمند داشتن هماهنگی و همکاری در میان اعضا و همچنین مشارکت اولیا و اداره آموزش و پرورش در راستای تامین بودجه کافی در جهت اجرای طرح است. و در صورتی که بودجه کافی نباشد ناچارند برنامه‌ای مختصر‌تر و با محدودیت بیشتری تنظیم کنند که بتوانند آن را به صورت عملی و اجرایی در آورند.

برنامه سالانه طرح تدبیر

با توجه به آنچه درباره برنامه سالانه و تقویم اجرایی گفته شد باید گفت که این برنامه‌ها در قالب‌های مختلفی طراحی و تنظیم می‌شوند و این نوع طراحی بستگی به موارد زیادی از جمله سطح علمی دانش آموزان‌، نوع مدرسه و مقطع تحصیلی دارد. برنامه سالانه طرح تدبیر نوعی از برنامه‌های ذکر شده است که معمولا در مقطع ابتدایی نگارش می‌شود‌. مدیران مدارس ابتدایی می‌کوشند با طراحی برنامه سالانه طرح تدبیر و تقویم اجرایی مربوطه به بهترین شکل ممکن بتوانند در راستای عمل به تئوری‌های سند تحول بنیادین مشارکت نمایند. در برنامه سالانه طرح تدبیر علاوه بر مدیران مدارس معاونین نیز سهم عمده‌ای دارند به طوری که این نوع برنامه توسط معاونین مختلف و به طرق گوناگون نوشته می‌شود از جمله :

  • برنامه سالانه معاون آموزشی بر اساس طرح تدبیر 
  • برنامه سالانه معاون پرورشی بر اساس طرح تدبیر 
  • برنامه سالانه معاون اجرایی بر اساس طرح تدبیر 
  • برنامه سالانه معاون عمومی بر اساس طرح تدبیر 
  • برنامه سالانه مربی بهداشت بر اساس طرح تدبیر 
  • برنامه سالانه مشاور بر اساس طرح تدبیر 

نکته جالب توجه بحث امتیاز‌دهی عوامل و پست‌های سازمانی به خود است که همین امر باعث ایجاد حس رقابت در آن‌ها شده و به بهبودی هر چه بیشتر اوضاع کمک شایانی می‌کند. بنا براین در این مقطع نگارش برنامه سالانه طرح تدبیر تایید می‌شود.

طرح تعالی مدیریت مدرسه

نوع قدرتمند دیگری از برنامه سالانه در مقطع متوسطه اول و دوم طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار یا همان طرح تعالی مدیریت مدرسه است. در مدارس مقاطع بالاتر از ابتدایی نظیر مقاطع متوسطه اول و متوسطه دوم برنامه سالانه طرح تعالی مدیریت مدرسه مطرح می‌شود. در طرح تعالی مدیریت مدرسه که نوعی دقیق از برنامه‌ریزی توسط مدیران و معاونین مدرسه است. این برنامه شامل یازده محور دقیق و کامل است که محور یازدهم مربوط به هنرستان‌ها و ده محور دیگر مربوط به مدارس مقاطع دیگر است. در طرح تعالی مدیریت مدرسه کلیه محور‌ها و فرم‌ها به صورت دقیق و زمانبندی شده تنظیم شده‌اند و به صورت پیش‌نویس در اختیار مدیران محترم قرار داده می‌شود.

مدیران مدارس بر اساس محور‌های پیش‌نویس شده و با توجه به امکانات و بودجه‌ای دارند برنامه‌ریزی خود را در قالب طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار در‌آورده و پیش‌بینی‌های لازم را به عمل می‌آورند.در رسیدن به اهداف آموزشی و پرورشی سایر معاونین نیز اعم از معاون آموزشی‌، معاون اجرایی‌، معاون عمومی‌، معاون فناوری و مشاوران از هیچ کوششی فروگزار نیستند و همه تلاش خود را جهت اجرای طرح تعالی مدیریت مدرسه به بهترین شکل ممکن می‌کنند. طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار حدودا سه یا چهار سال است که در میان مدیران جای خود را باز کرده و با استقبال بی‌نظیری مواجه شده است. به احتمال قریب به یقین از سال‌های آینده این طرح در مقطع ابتدایی هم برگزار شده و جای طرح تدبیر را هم بگیرد.

بانک فایل پژوهشی معلمان، منبعی قوی در راستای برنامه سالانه

در واقع در نهایت باید عنوان کرد که با توجه به اینکه مدیران و سایر عوامل مدارس نیازمند طراحی و تدوین صحیح برنامه سالانه و تقویم اجرایی هستند. از این رو بانک فایل پژوهشی معلمان اقدام به تهیه و تنظیم بهترین و قوی ترین نمونه برنامه سالانه مدارس و تقویم اجرایی بر اساس برنامه سالانه طرح تدبیر و طرح تعالی مدیریت مدرسه نموده است. فرهنگیان محترم می‌توانند با مراجعه به این پایگاه از کلیه نمونه برنامه سالانه‌های برگزیده کشوری استفاده‌های لازم را ببرند.

منبع : بانک فایل پژوهشی معلمان


تاریخ : پنج شنبه 8 شهريور 1397
بازدید : 221
نویسنده : admin

فیلم آموزش ماتریکس در طراحی طلا و جواهر با رایانه

آموزش طراحی طلا و جواهر، برای ورود به بازار طراحی طلا و جواهر الزامی است. آموزش های آنلاین طراحی طلا و جواهر با فیلم های آموزشی شیوه ای نوین در یادگیری حرفه ای است که در بین هنرجویان بسیار محبوب شده است. نرم افزارهای متعددی برای آموزش طراحی طلا و جواهر عرضه شده که از این میان ماتریکس بیش ازنرم افزارهای دیگر طرفدار پیدا کرده است. فیلم آموزش ماتریکس هم اکنون توسط طراح بین المللی طلا و جواهر” سالار پور ایمانی” آماده ارائه به هنرجویان است. برای حضور در بازار طراحی طلا و جواهر اولین گام ها را محکم بردارید. آموزش فیلم ماتریکس یک راه تضمین شده برای ورود به دنیای حرفه ای های طلا و جواهر است.
طراحی جواهرات با ماتریکس

ماتریکس چیست؟

تری دی مکس ، آرت کم، راینو سالیدورک و ماتریکس برخی از نرم افزارهای کاربردی در حوزه طراحی طلا و جواهر هستند که هر کدام قابلیت های مختلفی را دارا هستند. نرم افزار ماتریکس ( Matrix ) همواره بیش از ابزارهای دیگر در بین هنرجویان محبوب بوده است. علت محبوبیت ماتریکس سهولت یادگیری و ابزارهای حرفه ای موجود در این نرم افزار است. در واقغ هنرجویان می توانند همه نکات حرفه ای را از طریق فیلم آموزش ماتریکس به سادگی فرا گفته و مقدمات ورود به بازار طراحی طلا و جواهر را به درستی پایه ریزی کنند.

نرم افزار طراحی طلا و جواهر ماتریکس دارای ابزارهای دیجیتالی کاملی است که برای طراحی و مدلسازی سنگ های قیمتی و فلزات با ارزش مورد نیاز است. فضای ماتریکس شباهت زیادی به دنیای واقعی داشته و طراح کنترل کاملی بر روی جوانب مختلف کار خواهد داشت. سفارشی سازی محیط کار، ارائه آیتم های زیبا، پیش نمایش طرح نهایی، تبدیل طرح های دو بعدی به سه بعدی و سرعت در طراحی از ویژگی های انحصاری ماتریکس است.


تاریخ : سه شنبه 6 شهريور 1397
بازدید : 237
نویسنده : admin

غرفه سازی نمایشگاهی و دکوراسیون داخلی "رایکانس"
گروه طراحی، مشاوره و مهندسی “رایکانس” با تجربه سال‌ها حضور حرفه‌ای در حوزه غرفه سازی نمایشگاهی و دکوراسیون داخلی، با اجرای پروژه‌های متعدد و همچنین خلاقانه با حداکثر اثربخشی در مخاطبان و برخورداری از نیروهای متخصص، مجرب و خوش فکر به فعالیت می پردازد. رایکانس با ساختار مهندسی قوی، توانایی‌های مدیریتی بالا، تیم اجرایی مجرب و متخصص، امکانات و تجهیزات مدرن، قادر است خدماتی با کیفیت رقابتی و بهای مناسب در زمانی کوتاه به مشتریان ارائه دهد.

فعالیت‌های رایکانس به طور اختصاصی در حوزه غرفه سازی و دکوراسیون نمایشگاهی در 5 گروه اصلی زیر متمرکز شده است::
1.طراحی و ساخت خلاقانه غرفه‌های خودساز
حضوری قدرتمند با خلق فضایی خاطره‌انگیز و بیادماندنی!
دیدگاه رایکانس توجه به جدیدترین سبک‌های مدرن معماری جهانی است؛ طرح‌های خلاقانه و تاثیرگذار.
تیم ایده‌پردازی و طراحی رایکانس، با تلفیق تجربه، خلاقیت و شناخت هنر معماری و مخاطب ایرانی، آثاری متنوع و در عین حال منحصر به فرد برای هر برند طراحی می‌نماید تا تصویری خاطره‌انگیز و بیادماندنی از برند شما در ذهن مخاطبانتان باقی مانده و خواست شما از آن نمایشگاه را برآورده سازد.

2.طراحی و ساخت غرفه‌ با سیستم‌های پیش‌ساخته
غرفه‌سازی با سیستم پیش‌ساخته ایجاد فضایی است که بصورت هم شکل برای استقرار کلیه مشارکت‌کنندگان ساخته شده و امکان افزودن تجهیزات، مبلمان و تبلیغات محیطی به فضای غرفه نیز وجود دارد. در این نوع غرفه‌سازی با طراحیِ خلاقانه محیط، تمام امکانات لازم برای یک حضور موثر، جذاب و باصرفه اقتصادی در اختیار شما قرار می‌گیرد. 

3.طراحی و ساخت غرفه‌های ترکیبی (خودساز و پیش‌ساخته)
غرفه‌سازی ترکیبی راهکاری مناسب برای شرکت‌کنندگانی است که به صورت گروهی در مناسبت‌ها حضور می‌یابند و یا به صورت مکرر و دوره‌ای در نمایشگاه‌های گوناگون شرکت می‌نمایند. این نوع غرفه‌ها در طراحی و ساخت از یک ایده کلی تبعیت نموده و به صورت هم‌شکل و با ترکیب دو روش غرفه‌سازی خودساز و پیش‌ساخته طراحی و ساخته می‌شوند. 

4.طراحی و ساخت خلاقانه استندهای تبلیغاتی
شاخص کردن یک محصول در فضاهای نمایشگاهی و همچنین طراحی و ساخت ابزاری که با این فضا سازگار بوده و با اشغال کمترین فضا و حداکثر جذابیت، بتواند تبلیغات یا محصولات شما را در معرض نمایش مشتریان قرار دهد، نقش موثری در توسعه فروش نمایشگاهی خواهد داشت؛ یکی از این ابزارها استندهای تبلیغاتی هستند!
طراحی و ساخت استندهای تبلیغاتی و نمایش محصول خلاقانه، جذاب و اثربخش یکی دیگر از توانمندی‌های رایکانس است.

5.تامین تجهیزات و ملزومات نمایشگاهی
رایکانس با دارا بودن تمامی تجهیزات و ملزومات نمایشگاهی در انبار مرکزی خود، مجموعه‌ای کامل و باکیفیت از تمامی وسایلی که برای برگزاری و یا شرکت در یک نمایشگاه لازم دارید را فراهم آورده است.

رایکانس هم اکنون با فعالیت در کلیه سایت های نمایشگاهی شهرستان ها و تهران از جمله نمایشگاه بین المللی تهران، برج میلاد، هتل المپیک، مصلی امام خمینی (ره)، سالن همایش های رازی، پژوهشگاه نفت، سالن حجاب، بوستان گفتگو و ... همگام با استاندارد های بین المللی و همراه با کلیه نام های تجاری و شرکت های معتبر می باشد.


تاریخ : یک شنبه 4 شهريور 1397
بازدید : 436
نویسنده : admin

خرید راحت، ارزان و مطمئن از آمازون 
در میان خرده‌فروشی‌های آن‌لاین دنیا، نام آمازون بزرگترین و معتبرترین برند به حساب می‌آید. فروشگاهی که در ابتدا یک کتاب‌فروشی اینترنتی بود اما امروز تبدیل به متنوع‌ترین سایت سفارش آن لاین کالاها شده است. به علاوه در این سال‌ها مزایای خرید از آمازون، مانند قیمت‌ها و تخفیفات مناسب، زمان تحویل سریع و ضمانت اصالت کالاها به طور مستمر در حال بهبود بوده است.
از آنجاییکه بستر اصلی فروشگاه آمازون در ایالات متحده قرار دارد، انجام خرید مستقیم برای کاربران ایرانی این سایت به سختی امکان‌پذیر است. چراکه هم برای انجام تراکنش مالی سفارشات با استفاده از کارت‌های بانکی بین‌المللی و نیز ارسال کالاها از آمازون به ایران محدودیت‌های شدیدی وجود دارد و با هزینه‌های گزافی همراه است. برای حل این مشکل، سایت ایگرد به کمک شهروندان ایرانی آمده است و امکان خرید آسان انواع کالاها از آمازون امریکا را با قیمت مناسب و صورت مستقیم تا تحویل درب منزل در ایران فراهم نموده است. برای سفارش کالا از طریق سایت ایگرد کافی‌ست ابتدا محصول یا برند مورد نظر خود را در سایت آمازون جست و جو کنید و پس از انتخاب آن، لینک مربوط به محصول را کپی نموده و در قسمت مشاهده محصول سایت ایگرد قرار دهید و قیمت نهایی آن را به ریال مشاهده کنید. برای ملاحظه‌ی جزئیات دقیق نحوه کار با سایت ایگرد می‌توانید ویدئوی زیر را تماشا کنید:
https://www.aparat.com/v/s63K8


پس از انتخاب محصول و پرداخت هزینه با درگاه‌های بانکی داخلی، انجام سایر امور مانند پرداخت ارزی، پیگیری ارسال مرسوله‌ها، حمل محصول و تحویل آن تا درب منزل شما تماماً بر عهده‌ی ایگرد خواهد بود.


اما چه کالاهایی را باید از آمازون خریداری کنیم؟
شاید تصور عمومی در جامعه این باشد که با توجه به نوسانات ارزی، خرید از آمازون مقرون‌به‌صرفه نیست. اما واقعیت این است که اگر کمی هوشمندانه انتخاب کنید، خرید از آمازون می‌تواند حتی ارزان‌تر از نمونه‌ی آن کالا در ایران باشد. 
به صورت کلی خرید سه دسته از کالاها از آمازون توصیه می‌شود؛ اول، کالاهایی که در ایران وجود ندارند و مورد نیاز شما هستند. دوم، کالاهایی که اطمینان از اصالت آن‌ها اهمیت زیادی دارد و سوم، کالاهایی که در آمازون مشمول تخفیف‌های ویژه شده اند. به عنوان مثال در ماه گذشته یکی از برندهای معروف و گران‌قیمت ساعت مچی، در وب‌سایت آمازون حدود 50 درصد تخفیف خورد! انواع پوشاک، کیف و کفش و لوازم الکترونیکی نیز معمولاً با تخفیفات خوبی در آمازون به فروش می‌رسند که برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی بهره‌مندی از این مزایا می‌تواند به وبلاگ ایگرد سری بزنید.


گوش به زنگ باشید
ممکن است در مواقعی قیمت فعلی یک کالا، مناسب به نظر نرسد اما شما مایل باشید که همان کالا را با قیمت بهتری تهیه کنید. در این حالت می‌توانید در صفحه‌ی مشاهده‌ی محصول در سایت ایگرد، از امکان گوش به زنگ استفاده کنید و قیمت مد نظر خود را در سایت وارد نمایید. از این لحظه به بعد ایگرد قیمت آن محصول را به صورت خودکار رصد می کند و چنانچه قیمت آن محصول به اندازه‌ی مورد نظر شما کاهش یابد، این موضوع را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

محاسبه‌ی هزینه، چگونگی پرداخت و اصالت محصول 
پس از انتخاب محصول و نهایی کردن سفارش، شما با وارد شدن به درگاه اینترنتی بانک، مبلغ را به صورت ریالی واریز می‌نمایید. این هزینه شامل قیمت خود کالا، هزینه‌‌های حمل، هزینه‌های مربوط به عوارض و ... می‌باشد و تحویل محصول تا درب منزل شما بدون هیچ هزینه‌ی اضافی خواهد بود. به این معنی که پس از انجام پرداخت، هیچ تغییری در هزینه‌های مشتری ناشی از نوسانات ارزی یا تغییرات قیمت در آمازون و ... به وجود نخواهد آمد.
در نهایت باید تاکید کنیم که خرید از ایگرد به معنای تضمین اصالت و سلامت کالای تحویلی به مشتریان است. بنابراین چنانچه به هر دلیلی کالایی به صورت سالم و به همان شکلی که سفارش داده شده بوده است به دست مشتری نرسد، ایگرد متعهد به سفارش مجدد همان محصول و یا عودت کامل وجه پرداختی توسط مشتری خواهد بود.


تاریخ : چهار شنبه 17 مرداد 1397
بازدید : 233
نویسنده : admin

موسسه حرف آخرفعالیت خود را در قالب ارائه پکیج های آموزش کنکور با سبکی متفاوت آغاز کرد. استاد عبدالرضا منتظری، از اساتید مطرح کنکور از سال ۱۳۹۰ با هدف ارائه جدیدترین تکنولوژی های آموزشی دنیا به دانش آموزان کنکوری موسسه آموزشی حرف آخر را تاسیس نمودند. وجه تمایز دی وی دی های حرف آخر با دیگر منابع آموزش کنکور در سبک خاص تدریس اساتید می باشد. در این سبک آموزش کنکور که برای اولین بار در ایران توسط موسسه حرف آخر اجراء شد، کلیه منابع کنکور به صورت شهودی سازی و در قالب تصویرسازی و تکنولوژی انیمیشن تدریس می شوند. حال این سوال در ذهن پیش می آید که اصولا آموزش کنکور به صورت انیمیشن چه مزایایی دارد؟ آمار عجیبی که از نتایج کنکور به دست آمده حاکی از این مسئله است که بیش تر از ۸۰ درصد داوطلبان رشته تجربی و ریاضی در دروس اختصاصی درصدی کمتر از ۱۰% کسب می کنند. آیا این ۸۰ درصد به لحاظ تحصیلی ضعیف هستند؟ خیر. پس علت در چیست؟ همه چیز به ساختار مغز شما بر می گردد، مغز انسان از دو نیمکره ی راست و چپ تشکیل شده که ساختار و وظایف متفاوتی دارند ولی متاسفانه در آموزش سنتی صرفا توجه بر نیمکره چپ مغز هست و کلیه مطالب و فرمول ها در نیمکره چپ مغز به صورت کوتاه مدت انباشته می شود. بدیهی است که پس از گذشت یک دوره زمانی، مطالبی که صرفا در یک نیمکره ذخیره شده اند، فراموش می شوند و داوطلبان کنکوری سرجلسه آزمون نمی توانند بسیاری از محتوای دروسی که قبلا مطالعه کرده اند را به یاد آورند، خوب چاره کار چیست ؟ استفاده از هر دو نیمکره ی راست و چپ مغز ( تکنولوژی که موسسه حرف آخر آن را ارائه می دهد )، در واقع ما به هر دو نیمکره برای موفقیت در کنکور نیازمندیم، اما متاسفانه در کشور ما نیمکره راست در بحث آموزش کنکور، مورد کم توجهی قرار گرفته است. ویژگی متمایز نیمکره راست مغز به خاطر سپردن تصاویر در حافظه بلندمدت می باشد. یادگیری با نیمکره راست، به دلیل ماندگاری، همیشه لذت بخش بوده. برای مثال شما تصاویر مکان هایی را که در بچگی به آن جا رفتین را به خاطر دارید، چون نیمکره راست مغز شما، اطلاعاتی را که ماهیت تصویری دارند به خوبی در حافظه بلند مدت شما ثبت می کنه و هر زمان که شما بهش نیاز داشته باشین ، سریع به خاطر میاره. نخستین مزیت استفاده از تصویرسازی در دی وی دی های حرف آخر این هست که در دوره ی طولانی مدت یادگیری برای کنکور شما از هر دو نیمکره ی مغزتون استفاده می کنید و مطالب تا روز جلسه کنکور و حتی سال های بعد هم در ذهن شما ماندگار می شه.

ویژگی متمایز بعدی پکیج های حرف آخر، استفاده از الگو به جای تکنیک در آموزش کنکور هست. قبلا در سیستم سنتی آموزش ( و متاسفانه هم اکنون در بسیاری از موسسات و آموزشگاه های کنکور ) رسم بر این هست که اساتید هر درس، روش های منحصر به فرد حل هر سوالات سالیان گذشته کنکور را پیدا کرده و برای حل هر سوال، یک تکنیک خاصی ابداع می کنند. مشکل بزرگ تکنیک این هست که فقط برای حل یک سوال می تونه کاربرد داشته باشه. در نتیجه شما برای تسلط بر یک درس نیاز به حفظ کردن تعداد زیادی تکنیک در نیمکره چپ مغزتون دارید که باید طی ۴ ساعت جلسه کنکور، کل اون تکنیک ها رو بتونید به یادتون بیارید. اساتید حرف آخر ولی راهکار ویژه ای رو اختراع کردند و یک شاه کلیدی را در اختیار شما قرار می دهند به نام الگو، شما با استفاده از الگوهای سرنوشت ساز حرف آخر می توانید تعداد زیادی از سوالات کنکور را حل بکنید. برای مثال درس دین و زندگی رو که حدودا شامل ۵۰۰ صفحه هست، شما صرفا با ۱۴ الگو یاد می گیرید. سیستم آموزشی الگو محور که منحصرا در اختیار موسسه حرف آخر هست، یعنی داشتن یک شاه کلید برای باز کردن ۱۰۰۰قفل برخلاف سیستم تکنیک محور که برای باز کردن ۱۰۰۰قفل، ۱۰۰۰ کلید نیاز بود. آموزش کنکور در حرف آخر به وسیله الگو در دو مرحله انجام می گیره ، ۱. ابتدا کلیه مفاهیم درسی توسط اساتید حرف آخر از زبان فرمول به زبان تصویر ترجمه شده به صورت تصویرسازی شده وارد نیمکره ی راست مغز داوطلب می شوند می شوند. ۲. نیمکره راست مغز بین مطالب وارد شده ارتباطات نامرئی و پنهانی رو کشف می کنه و تمامی روابط و مفاهیمی که در ظاهر هیچ ارتباطی با هم ندارند، یکدفعه به صورت یک مجموعه پیوسته و مرتبط به هم تبدیل شده و مغز به قانونی می رسد که در حالت عادی خارج از تصور هست، قانونی که مادر و همه کاره تمامی قوانین یک مبحث می باشد. این قانون مادر، الگو نامیده می شود. در پکیج های آموزشی حرف آخر، در ابتدا از پایه و به صورت مفهومی مطالب بنیادی و پایه ای آموزش داده شده و سپس سوالات کنکوری و تالیفی با همان روند تدریس مطالب و به سبک آموزش محور ( به گونه ای که تمامی گزینه ها برای داوطلب تشریح شده و اشتباهات احتمالی داوطلب در حل تست ها مرتفع می شود ) برای داوطلب کنکور حل می شود، تا مطالب به خوبی در حافظه بلند مدت وی تثبیت شود. و همراه با دی وی دی های آموزشی حرف آخر کتاب های کار توسط انتشارات حرف آخر تالیف شده اند که محتوای این کتاب ها تمامی الگوها و سوالات تستی را شامل می شود که دانش آموز صرفا متمرکز بر یادگیری از طریق دی وی دی و آموزش شده و زمان طلایی اش را صرف جزوه نویسی ننماید ( بر خلاف کلاس های حضوری !!! ). و نکته ی آخر اینکه موسسه حرف آخر، کلیه فرایند آموزش کنکور را برای بازه های زمانی متفاوت، برنامه ریزی نموده است. یعنی شما در هر بازه ی زمانی که بخواهید به صورت جدی استارت مطالعه برای کنکور را بزنید، مشاورین حرف آخر برنامه ریزی های تخصصی متناسب با منابع آموزشی حرف آخر را در اختیارتان قرار خواهند داد و شما را تا انتهای مسیر راهنمایی خواهند نمود.

قیمت محصولات حرف آخر


تاریخ : سه شنبه 2 مرداد 1397
بازدید : 194
نویسنده : admin

دانلود فیلم آموزشی شبکه های CCNA به زبان فارسی

فیلم آموزشی شبکه های CCNA

فیلم اموزشی سیسکو CCNA که به زبان فارسی تدریس شده است را امروز تقدیم شما کاربران عزیز سایت آغازه می کنیم. همانطور که می دانید شرکت سیسکو دارای مدارک بسیاری از جمله CCNA می باشد که به دوره های آموزش شبکه ، پروتکل های شبکه TCP/IP وو پیکربندی روتر ها و سئیچ ها در شبکه های محلی LAN ، ساختار و پیاده سازی شبکه های مبتنی بر تجهیزات سیسکو می باشد. در این فیلم آموزشی شما بطور کامل با مباحث شبکه های سیسکو اشنا خواهید شد. این مجموعه توسط فراز نتورک تهیه شده است که به زبان فارسی تدریس شده است امید است که مورد توجه شما علاقه مندان شبکه های کامپیوتری قرار بگیرد. در ادامه برخی از سر صلهای این مجموعه ذکر می کنیم.

عنوان : فیلم آموزشی شبکه های CCNA

زبان آموزش : فارسی

تهیه کننده: فراز نتورک

حجم فایل: ۷۵۰ مگابایت

 

سر فصل های این مجموعه آموزشی عبارت است از:

  • آشنایی کامل با شبکه و بررسی کامل مدل OSI
  • تکنولوژی های شبکه Ethernet
  • انواع کابل های شبکه
  • بررسی کامل IP Addressing و پروتکل TCP / IP
  • توضیح کامل Subneting
  • IP Version 6
  • آموزش کامل جایگاه Router و Switch در شبکه
  • بررسی اجزای Router و Switch ها در مدل های مختلف
  • اتصال به روتر کامپیوتر و پیکربندی اولیه آن
  • آشنایی کامل با روتر و نحوه اتصال ۲ تا Network به هم دیگر
  • آموزش نحوه اتصال ۲ تا Network به هم دیگر
  • انواع کابل های شبکه
  • آموزش کامل جایگاه Router و Switch در شبکه
  • بررسی اجزای Router و Switch ها در مدل های مختلف
  • اتصال به روتر کامپیوتر و پیکربندی اولیه آن
  • فیلم آموزش فارسی آشنایی با Defualt Route, Static Route , Dynamic Route
  • بررسی Static Route و Dynamic Route
  • پروتکل های مسیریابی Dynamic شامل RIP – EIGRP – OSPF
  • پیکربندی روترها با پروتکل RIP
  • فیلم آموزش فارسی آشنایی با پروتکل های Routing EIGRP , OSPF
  • پیکربندی پروتکل های مسیریابی EIGRP , OSPF
  • آشنایی با انواع الگوریتم مسیریابی در Router شامل Link State و Distance Vector
  • فیلم آموزشی فارسی مباحث پایه شبکه و تشریح کامل مدل OSI و …
  • فیلم آموزشی فارسی تشریح کامل پروتکل TCP/IP
  • فیلم آموزش فارسی آشنایی کامل با روتر و نحوه اتصال ۲ تا Network به هم دیگر
  • فیلم آموزش فارسی آشنایی با Defualt Route, Static Route , Dynamic Route
  • فیلم آموزش فارسی آشنایی با پروتکل های Routing EIGRP , OSPF
  • فیلم آموزش فارسی آشنایی با ساخت VLAN و پیکربندی Inter-VLAN توسط Router
  • فیلم آموزش فارسی آشنایی با VTP و پیکربندی Inter-VLAN توسط Switch Layer 3
  • آموزش اتصال Remote به تجهیزات شبکه با کمک Telnet , SSH
  • فیلم آموزشی فارسی پیکربندی DHCP , DNS, Web , TFTP Server
  • فیلم آموزشی فارسی DHCP Server , DHCP Relay Agent با کمک روتر و سویچ لایه ۳

منبع : مهندس یار

 

کلمات کلیدی: فیلم آموزشی شبکه های CCNA, فیلم فارسی ccna, فیلم فارسی سیسکو, آموزش شبکه, دانلود ویدئوهای آموزشی شبکه, دوره آموزشی CCNA, فیلم های آموزشی CCNA, مدرک CCNA


تاریخ : دو شنبه 1 مرداد 1397
بازدید : 181
نویسنده : admin

بدون استاد ، بدون کلاس ، فقط با روزی سی دقیقه صرف وقت با اپلیکیشن انگلیش X3 در هر جایی که هستید زبان انگلیسی را همانند زبان مادری صحبت کنید ، قویترین روش آموزش زبان در ایران 
از الفبا تا مکالمه حرفه ای 
شامل دوره های مبتدی ، متوسطه ، پیشرفته و حرفه ای 
در مدت زمان 173 روز انگلیسی را کامل صحبت کنید 
تقویت هر چهار مهارت صحبت کردن ، شنیدن ، نوشتن و خواندن 
تست تلفظ و تصحیح لهجه آمریکایی
یکبار برای همیشه انگلیسی صحبت کنید
دانلود رایگان اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی : yon.ir/endl
وب سایت : www.EnglishX3.com
تلفن مشاوره و پشتیبانی : 09195888549


تاریخ : سه شنبه 26 تير 1397
بازدید : 195
نویسنده : admin

کاربرد حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی دو مدل از کاربردی ترین و بهترین حفاظ های دیوار هستند که برای تمامی ساختمان ها قابل استفاده می باشند. این دو مدل از حفاظ ساختمان به گونه ای طراحی شده اند که با نصب و اجرای آن ها بر روی تمام مدل دیوارها می توان موجب شیک تر شدن نمای ساختمان ها گردید. این مدل از حفاظ ها به گونه ای طراحی شده اند که دارای رنگ، سایز، ارتفاع و تراکم های مختلفی هستند و به همین جهت می توان مطابق با نیاز و سلیقه به منظور خرید آن ها اقدام کرد. حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی هر دو با الهام از طبیعت طراحی شده اند. به منظور طراحی نرده حفاظ شاخ گوزنی از شاخ گوزن الهام گرفته شده است و به منظور طراحی حفاظ بوته ای از بوته های خاردار بیابانی بهره گرفته می شود.

برقراری امنیت با حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزن به واسطه آن که با تراکم و ارتفاع بسیار بالایی تولید شده اند، دارای ضریب امنیت منحصر به فردی می باشند. به واسطه ضریب امنیتی که این محصول داراست، می توان با نصب و اجرای آن بر روی تمام مدل دیوارها از ورود سارقان به داخل ساختمان های مختلف جلوگیری به عمل آورد. استفاده از نرده بوته ای و حفاظ شاخ گوزني این امکان را فراهم می آورد تا بتوان به فضایی امن و منحصر به فرد دسترسی یافت و از این طریق تمامی فعالیت ها را به نحو مطلوبی انجام داد. این دو مدل از حفاظ دیوار را می توان برای تمام ساختمان ها مورد استفاده قرار داد.

کیفیت بالا حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی از مدل حفاظ های دیواری است که با بهره گیری از باکیفیت ترین و بهترین نوع از فلز تولید شده است. به واسطه کیفیتی که این مدل از حفاظ روی دیوار از آن برخوردار هستند، می توان در مدت زمان طولانی آن ها را مورد استفاده قرار داد.

 

 


تاریخ : چهار شنبه 25 تير 1397
بازدید : 490
نویسنده : admin

معرفی محصولات شرکت پریماتوی  

شرکت پریماتوی از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت هواپیمای مدل رادیوکنترل و کوادکوپترهای کاستوم و فروش انواع کواد کوپتر ، هواپیما ، هلیکوپتر و ماشین رادیوکنترل آغاز کرده است . پریما (prima) در زبان ایتالیایی به معنای “اول” میباشد . شرکت پریماتوی با داشتن تیم متخصص همراه با کارشناسان مجرب سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود را دارد .

طراحی ، ساخت و آموزش پرواز انواع هواپیمای مدل و کواد کوپتر

شرکت پریماتوی علاوه بر فروش محصولات اورجینال و برند های معتبر ، برای مشتریان خود محصولات اختصاصی را طراحی می کند و ساخت آنها را بر اساس بودجه مورد نظر و با بالاترین کیفیت انجام می دهد . علاوه بر این شما می توانید آموزش پرواز انواع هواپیماهای مدل و کوادکوپترها را از شرکت پریماتوی دریافت کنید .

واردات جزئي ، فروش و تعمیرات انواع سرگرمی های رادیوکنترل (کوادکوپتر ، ماشین کنترلی ، هواپیما و اسکوتر برقی) ممکن است شما هم جزو افراد علاقه مند به وسایل کنترل از راه دور باشید . شما می توانید بهترین برندهای روز دنیا را با بیشترین تنوع از شرکت پریماتوی بخواهید . همچنین اگر دستگاه های رادیوکنترل شما دچار مشکل شد ، شما می تواند برای تعمیر آنها به بخش فنی و تعمیرات شرکت پریماتوی مراجعه نمایید .

افتخارات کسب شده توسط شرکت پریماتوی

شرکت پریماتوی از سال ۱۳۹۴ شروع به کار کرده است و تاکنون افتخارات بیشماری در زمینه طراحی ، ساخت و اختراع وسایل میکروکنترل کسب کرده است .

از جمله افتخارات شرکت پریماتوی :

کسب مقام اول لیگ ربات های پرنده (کوادکوپتر) در مسابقات بین المللی ایران اپن سال ۲۰۱۲

کسب مقام دوم لیگ ربات های مریخ نورد در مسابقات بین المللی دانشگاه امیرکبیر سال ۲۰۱۰

ثبت اختراع تحت عنوان (هواپیمای بدون سرنشین) در سال ۱۳۹۱ توسط هئیت داوران در همایش حمایت از مبتکرین و مخترعین غرب کشور

عضو کارگروه تخصصی (نرم افزار) در سال ۱۳۹۲ توسط مرکز حمایت از مبتکرین و مخترعین غرب کشور

کوادکوپتر چیست؟ ‏

خرید کوادکوپتر ، یا مالتی روتر (چند پروانه)، یا پهباد، یا کوادروتر، یک وسیله مکانیکی پروازی ساده با چهار بازو ‏است، که در هر یک از بازوها موتوری به یک پروانه متصل شده است. مالتی کوپترها با سه، شش یا هشت بازو ‏نیز وجود دارند، اما عمدتا شبیه به کوادکوپتر عمل می کنند. دو پروانه در جهت عقربه های ساعت و دو پروانه ‏دیگر خلاف جهت ساعت می چرخند. کوادکوپترها به لحاظ ایرودینامیکی ناپایدار هستند، و به یک کامپیوتر ‏پرواز نیاز دارند تا فرمان های ورودی را به فرمان هایی تبدیل کنند که ‏RPM‏ های (دور موتور) پروانه ها را ‏تغییر دهند تا حرکت مطلوب و مورد نظر را ایجاد نمایند. این پاراگراف در واقع پاسخی کوتاه به سؤال بالا بود. ‏در ادامه این مقاله اطلاعات بیشتری برای آشنایی شما با دنیای کوادکوپترها ارائه می دهیم.‏

کوادکوپترها با هلیکوپترها یا هواپیماهای بال ثابت تفاوت دارند چرا که نیروهای بالارونده و کنترلی ایجاد می ‏کنند. چرا که در هواپیما بلند شدن بوسیله بال ها انجام می شود، اما در کوادکوپتر این امر توسط پروانه ها ‏صورت می گیرد. هلیکوپتر از روتر اصلی خود برای بلند شدن استفاده می کند، اما در عین حال می تواند ‏چرخش تیغه های روتر را به منظور ایجاد نیروهای کنترلی تغییر دهد.‏

ایده کوادکوپتر جدید نیست. طراحی های کوادکوپترهای با سرنشین در دهه 1920 و 1930 ارائه شد، اما این ‏ایده ها دارای عملکردی نامطلوب، و سطح بالایی از ناپایداری بودند، و به حجم بالایی از فرمان های خبان نیاز ‏داشتند. با پیشرفت فناوری الکترونیک در کامپیوترهای کنترل پرواز، موتورهای بدون هسته یا براش لس، ‏میکروپردازشگرهای کوچکتر، باتری ها، دوربین ها، و حتی سیستم های ‏GPS‏ طراحی و پرواز کوادکوپترها ‏امکان پذیر شد. سادگی کوادکوپترها آن را به یک وسیله عکسبرداری هوایی و پلت فرم ویدئویی مؤثر تبدیل ‏کرده است.‏ کوادکوپترها یک شیوه اقتصادی برای معرفی خود به دنیای وسایل هوایی کنترل از را دور هستند. به پرواز ‏درآوردن آن ها جالب ‏است، و با کمی تمرین و صبر هرکسی می تواند یادبگیرد که چگونه یک کوادکوپتر را به ‏پرواز درآورد.‏

اسکوتر های برقی را بهتر بشناسیم!‏

اگر شما از نیز مانند افراد متعددی شیفته و مجذوب انواع خرید اسکوتر برقی هستید یا اگر می خواهید یکی از آن ‏ها را خریداری کنید، در این مقاله ما به شما کمک می کنیم تا یکی از بهترین نوع اسکوتر برقی را انتخاب ‏کرده و خریداری نمایید. اسکوتر ها توسط باطری و یا برق شارژ شده و حرکت می کنند. از جمله وسایلی ‏است که امروزه اکثریت از آن برای تفریح استفاده می کنند اسکوتر های برقی هستند. در یک زمان بسیار ‏کوتاه این وسیله فوق العاده مدرن سهمی بسیار بزرگ از بازار را با انواع شبیه به خود مانند دیگر انواع اسکوتر ‏های برقی سگوی یا همان دوچرخه الکتریکی و هاوربورد از آن خود کرده است. این وسیله بسیار سبک و ‏مناسب حمل و نقل می باشد. اسکوتر برقی از جمله وسایل محبوب برای جهانگردان و سایرین می باشد. ‏اسکوتر های برقی در انواع چرخ های تکی و دو چرخی موجود می باشد. امروزه قیمت اسکوتر برقی مانند کلوچه به ‏راحتی در فروشگاه های انلاین و فروشگاه های سراسر دنیا یافت می شود  و قابل خریداری است. امروزه در ‏سراسر اینترنت و همچنین در فروشگاه های سراسر دنیا می توانید طیف وسیعی از معامله گران و فروشندگان ‏اسکوترهای برقی را ببینید. این باعث می شود که شما برای انتخاب کمی سردرگم و گیج شوید. اما ما اینجا ‏هستیم تا شما را به بهترین نحو راهنمایی کنیم، ما به شما برخی از بهترین و بی نظیر ترین انواع اسکوتر های ‏برقی را معرفی می کنیم تا انتخاب بهتری در خرید این وسیله داشته باشید.‏

ماشین کنترلی سرگرمی بزرگسالان

در چند سال اخیر اسباب بازی ها و ابزار سرگرمی بزرگسالان رو به افزایش است. این اسباب بازی ها کمک ‏می کند آرزوها و هیجانات خود را در مقیاس کوچکی تجربه کنید. قیمت این محصولات متنوع است . شما ‏می توانید هر محصولی را با هر اندازه ای از فروشگاه های سراسر دنیا و یا به صورت اینترنتی تهیه نمایید. اما ‏قبل از خرید بایستی اظلاعات کافی راجع به محصول مورد نظر خود را به دست آورید. در این مقاله ما در ‏رابطه با خرید ماشین کنترلی و خصوصیات هر محصول صحبت می کنیم. با دانستن این اطلاعان شما می توانید ‏محصولی متناسب با نیاز ها و علایق خود را با قیمتی فوق العاده ایده آل تهیه نمایید.‏

علاقه مندان به مسابقات رانندگی و جاده ای با ماشین کنترلی به طور معمول ترجیح می دهند اتومبیل های ‏دقیق با سرعت بالا و قدرت کنترل بالا و پیشرفته و منحصر به فرد خود را داشته باشند. با این وجود رانندگی ‏با این نوع از خودرو ها بسیار سخت می باشد و نیاز به اشنایی و تجربه دارد. با این حال تمام موارد ذکر شده ‏از ویژگی های این ماشین ها است. همان گونه که کودکان در هنگام بازی با ماشین کنترلی؛ کنترل آن ‏برایشان بسیار سخت است و کنترل کردن آن ممکن است برایشان قدری دشوار باشد و ماشین اسباب بازی ‏آن ها باید بسیار مقاوم باشد تا دوام بیاورد. برای ماشین کنترلی بزرگسالان نیز همین امر صادق است شاید ‏مدتی زمان ببرد تا بتوانید به کنترل آن مسلط گردید. شاید این ماشین ها ظاهری شگفت انگیز نداشته باشند ‏اما قدرت بدنه و سرعت و ایمنی بالایی دارند تا بتوانند نیاز شما را برطرف کنند. برای خرید ماشین کنترلی ‏ابتدا شما باید تصمیم بگیرید که این محصول را برای کدام نوع از مسابقات شهری و یا خارج از شهر می ‏خواهید، یا اینکه برای چه امری نیاز به یک ماشین کنترلی دارید. برای خرید ماشین کنترلی شما باید در نظر ‏داشته باشید که قرار است بر روی سطح صاف و هموار از این ماشین استفاده نمایید یا قرار است رانندگی را ‏بر روی جاده های پر دست انداز و ناهموار انجام دهید. در نهایت  باید تمام این نکات را در نظر بگیرید و ‏مطابق با آن برای قیمت ماشین کنترلی عمل کنید. از طرف دیگر اگر شما ماشینی برای بیرون از شهر می ‏خواهید بنابراین شما باید در نظر داشته باشید که شما بر روی نا همواری ها خواهید بود و ممکن است با ‏سرعت پرش بزنید و بنابرین قدرت کنترل و ایمنی ماشین باید بسیار بالا باشد، چرا که شما بر روی یک سطح ‏صاف حرکت نمی کنید و مدام در حال بالا پایین شدن هستید. بهترین ماشین های کنترلی دارای باتری های ‏قابل شارژ هستند، چرا که شما پس از هر بار استفاده می توانید آن هارا شارژ کنید. و در نهایت موجب صرفه ‏جویی در وقت و هزینه های شما می شود. عمر باتری های ماشین کنترلی نقاط ضعف آن ها هستند بنابرین ‏باتری نامناسب باعث آزردگی خریدار می شود و طول عمر کوتاهی دارد و این برای مسابقات بسیار بسیار مهم ‏می باشد. چرا که باید در طول مسابقات ماشین کنترلی سالم باشد و زمان شارژ آن و طول عمر بسیار مساله ‏مهمی می باشد. بسیاری از رانندگان مسابقات ماشین کنترلی از چندین باتری مختلف استفاده می کنند تا در ‏زمان مسابقه دچار مشکل نشوند بنابرین شما باید بسیار به این نکته توجه داشته باشید در هنگام انتخاب ‏ماشین کنترلی حتما این مسئله را یکی از عوامل اصلی مورد نظر خود عنوان کنید. برخی از ماشین های ‏کنترلی در حد ابتدایی و بسیار ساده می باشند، در حالی که برخی از آن ها کنترل بسیار بالا و دقیق با قدرت ‏‏2.4 گیگاهرتز را ارائه می دهد. اگر بسیار نزدیک به هم رانندگی کنید و در یک مسیر باشید ممکن است ‏اختلالاتی در کنترل آن ها پیش بیاید.‏

چه نوع ماشین کنترلی ای برای من مناسب است؟

این بستگی به نوع مسابقه ای که می خواهید در آن شرکت کنید دارد آیا شما برای مسابقات جاده ای نیاز به یک ماشین با سرعت بالا دارید؟ ایا قلب شما برای مسابقات جاده ای میزد و یا برعکس شما به مسابقات خارج از جاده علاقه دارید؟ آیا شما به ماشین مسابقه ای با دو چرخ علاقه دارید و یا به صورت پیچیده تر به چهار چرخ احتیاج دارید. همچنین مقیاس را فراموش نکنید ماشن کنترلی هر چه در مقیاس و اندازه بسیار بزرگتر باشد گران تر است. اما خود را خسته نکنید ما در اینجا به صورت اساسی ماشن کنترلی را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

ماشین های مسابقه ای

اکثر ماشین های مسابقه ای برای مسابقات جاده ای ساخته شده اند چرا که دارای حداقل تعلیق می باشند. آن ها برای سرعت گرفتن و دور زدن ساخته شده اند و با نهایت سرعت میروند اگر شما به دنبال مسابقات جاده ای هستید این گونه ماشین ها بهترین انتخاب برای شما هستند.

کامیون های مسابقه ای

این کامیون های غول پیکر اوج لذت را به شما در حین مسابقات جاده ای می دهند می توان با آن ها در هر گونه مسابقه ای شرکت کرد. برای بیرون از جاده آن ها بسیار هیجان انگیز هستند. این ماشن ها میتوانند بدون اسیب دیدن ماشین های دیگر را خرد کنند.

تراگی و باگی های مسابقه ای

این ماشن کنترلی برای مسابقات در بیابان ها و یا سواحل شنی طراحی شده اند. با لاستیک های عریض و بزرگ بهترین انتخاب برای مسابقات در تپه ها و بیابان ها می باشند. با ترکیب یک ماشین مسابقه ای و یک کامیون مسابقه ای شما یک باگی تحویل می گیرید. باگی ها قدرت و سرعت بالایی دارند و هیجان زیادی در مسابقات به شما می دهند.

کامیونت های مسابقه ای

با محبوبیت این مدل از ماشین ها که بسیار تخصصی می باشند و دارای سرعت بسیار هستند مسابقات آن ها در حال افزایش می باشد و مسیر این ماشن کنترلی احتمالا ساده ترین و اسان ترین مسیر برای مسابقه نیست اما اگر به این چالش علاقه دارید و دوست دارید برای مسابقاتش شرکت کنید پس این ماشین را بخرید و این کار را انجام دهید و هیجانی تکرار نشدنی را تجربه کنید.

هیولاهای مسابقه ای

چرخ های غول پیکر و موتور قدرتمند و کنترل بالا از جمله ویژگی اصلی هیولاهای مسابقه ای هستند. این خودرو ها بهترین تپه نوردان و بالارونده ها و له کننده ها هستند. اگر شما زیاد به سرعت توجه ندارید و به دنبال قدرت هستید این ماشین ها انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود.

صخره نورد

اگر می خواهید از هر مانعی رد شوید و از بین صخره ها و سنگ ها بگذرید. یک ماشین مسابقه ای صخره نورد برای شما مناسب است. برف و باران، شن و ماسه، یخ و اب، گل و حتی جهنم هیچ چیز این قاتلان را متوقف نمی کند. چیزی در طبیعت وجود ندارد که بتواند این ماشین را متوقف کند. اگر به دنبال یک سرگرمی و لذت هستید پس این ماشین بهترین انتخاب برای شماست تا هیجانی بی نظیر به شما بدهد.

 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود فایل های آموزشی و آدرس postcg.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com